Logische creativiteit
Plus model: balans als hefboom
Het PLUS-model benadrukt het belang van een sterke merkbasis voor een krachtige beleving naar alle stakeholders. Wanneer de elementen van de merkbasis, de merkbeleving, de medewerkerbeleving en de klantbeleving in balans zijn, ontstaat er een hefboom die de organisatie kan helpen haar (strategische) doelstellingen te bereiken. Dat is de essentie van het model.
Het ideaal centraal
Plus scan: van meningen naar regie
De PLUS-scan geeft een objectief beeld van de huidige situatie en helpt bij het bepalen van de volgende stappen. Het brengt zowel het gewenste als het huidige niveau in beeld, en helpt bij het vaststellen van prioriteiten.
Dankzij deze scan weet je precies waar je staat in de ontwikkeling van je branding en activatie activiteiten en kun je gericht werken aan verbetering.
Hoe dat werkt
Plus proces: bewezen route naar resultaat
De PLUS projectaanpak is een unieke benadering van projectmanagement die zich richt op het combineren van verbeeldingskracht en het betrekken van in- en externe stakeholders vanaf de start van het project. Dit proces is bewezen en methodisch, en leidt tot draagvlak en succesvolle resultaten.
De zes stappen