Het David PLUS model

Hoe je merk een hefboom voor beweging creëert?

Door de merkbeleving, medewerkerbeleving en klantbeleving perfect op elkaar af te stemmen, creëer je een hefboom die jouw organisatie helpt haar (strategische) doelstellingen te bereiken. Een holistische benadering van branding die leidt tot consistente en positieve ervaringen voor alle betrokkenen.

Het merk is geen logo en een logo is geen merk!

Een merk is veel meer dan alleen een logo of een naam. Het is een verzameling van beelden, gevoelens en associaties die mensen hebben met een organisatie of product. Een krachtig merk kan een organisatie helpen bij het aantrekken en behouden van medewerkers en klanten, het verhogen van de waardering voor het product of de dienst en het versterken van de interne cultuur.

Een merk kan ook organisaties verbinden met mensen, zowel intern als extern. Intern kan een sterk merk bijdragen aan een positieve werkomgeving en een gevoel van trots bij de medewerkers. Dit kan leiden tot betere prestaties en een lager verloop van personeel. Extern kan een sterk merk helpen bij het opbouwen van een loyalere klantenkring en het vergroten van de naamsbekendheid.

Het David PLUS-model benadrukt het belang van een sterke merkbasis voor een krachtige beleving naar alle stakeholders. Wanneer de elementen van de merkbasis, de merkbeleving, de medewerkerbeleving en de klantbeleving op elkaar uitgelijnd zijn, ontstaat er een hefboom die de organisatie kan helpen haar (strategische) doelstellingen te bereiken.  En altijd stellen wij het ideaal van onze klant centraal.

De inspiratie voor het model

Het PLUS model is opgebouwd uit vier elementen:

Merkbasis
Merkbeleving
Medewerkerbeleving
Klantbeleving

0413 72 60 60

SAMEN
BEWEGING
BRENGEN?

"*" geeft vereiste velden aan

Hou mij op de hoogte van interessante ontwikkelingen en events.