
Haagse Hogeschool. Morgen is van mij.
Studiekiezers staan aan de vooravond om de maatschappij in te stromen, om te kiezen hoe ze willen leven en hoe ze gaan bijdragen. Ze hebben een duidelijk beeld van hun eigen toekomst, maar niet hoe ze daar moeten komen. Dit is de generatie die de komende 50 jaar kleur geeft aan onze maatschappij. Morgen is van hen.

Op basis van dit kerninzicht heeft David het concept voor de wervingscampagne “Morgen is van mij’ ontwikkeld. Door medewerkers van verschillende disciplines van de Haagse Hogeschool te betrekken zijn inzichten verdiept en keuzes verrijkt. Ook de vormgeving van de content heeft David voor haar rekening genomen.



Samen met het team van Happy Horizon is invulling gegeven aan de strategie en uitvoering van de campagne. Van landingpage tot aan user generated content. En van studiekiezer tot aan ouders. Een mooi staaltje samenwerking. En niet onbelangrijk; we hebben volop technologie ingezet om effectief te werken. Hierover meer in het making-of-artikel.
Team
Deze teamleden hebben hieraan meegewerkt. Stuur ze een bericht. Vinden ze leuk!