Vestia. Ik verbeter Vestia.
Vestia maakt zich sterk om mensen met lage inkomens in het westen van het land een fijne woonplek te bieden. Een betekenisvolle opgave maar wel een die gepaard gaat met de nodige uitdagingen. Want hoe zorg je ervoor dat het verduurzamen van tienduizenden woningen ook betaalbaar blijft terwijl je daarvoor maar beperkte middelen tot je beschikking hebt.
Mensen die niet bij de pakken neerzitten maar aanpakken en vooral kijken naar wat er wél kan. Deze positieve mindset was de basis voor het nieuwe arbeidsmarktconcept: Ik verbeter Vestia. Het is de belofte alsook de opdracht aan huidige en toekomstige medewerkers van Vestia; bij Vestia mag je dingen beter maken, mooier, efficiënter, klantgerichter.
Eigen medewerkers spelen een sleutelrol in het concept. Ze laten zien hoe elke persoonlijke verbetering ook bijdraagt aan het verbeteren van de organisatie Vestia. Naast het arbeidsmarktconcept heeft David ook het werkgeversverhaal en, in lijn met de bestaande huisstijl, een visuele stijl ontwikkelt die zorgt voor herkenbaarheid van Vestia als werkgever. Het geheel hebben we gebundeld in een stijlgids die de mensen van communicatie en HR helpt bij het aantrekken van nieuwe en behouden van bestaande talenten.
Team
Deze teamleden hebben hieraan meegewerkt. Stuur ze een bericht. Vinden ze leuk!