Kalvolac. Ieder kalf gezond groot.

Melkveehouders hebben de keuze. Kalveren laten groeien met eigen melk van de veestapel of gaan voor kalvermelkpoeder. Vaak laten ze het afhangen van de melkprijs die ze van ‘de fabriek’ ontvangen, de kosten dus. Maar rendement is op meerdere manieren te bereiken. Met Kalvolac kan dat. Tijd om daar zichtbaarheid voor te vergroten.

Bij het bepalen van de merkpositionering en het merkbeleid heeft David nadrukkelijk de co creatie gezocht met het internationale team van Kalvolac. En hebben met elkaar een duidelijke en herkenbare lijn van hoofd- en submerken ontwikkeld op de diverse behoeften van veehouders. Daarnaast is uitvoerig stilgestaan bij de manier waarop we de communicatie goed op laten tellen naar het Kalvolac merk. Hiervoor is een communicatiestrategie uitgewerkt met als basis een viertal thema’s met kernboodschappen. Dit was het vertrekpunt voor een doorlopende storytelling aanpak.

De content strategie is gebaseerd op het delen van kennis en het uitwisselen van ervaring. Allemaal gericht op het gezond groot brengen van het kalf. Van goede informatie over het gebruik van de producten tot aan tips van veehouders onderling.  Echte user-generated content die bijzonder effectief blijkt.

Team

Deze teamleden hebben hieraan meegewerkt. Stuur ze een bericht. Vinden ze leuk!

Volgende case
0413 72 60 60

SAMEN
BEWEGING
BRENGEN?

"*" geeft vereiste velden aan

Hou mij op de hoogte van interessante ontwikkelingen en events.