
ROC Midden Nederland. Huisstijl met toekomst.
Elke huisstijl heeft na verloop van tijd aandacht nodig om relevant te blijven. De uitdaging bij ROC Midden Nederland? De vertrouwde uitstraling behouden én tegelijkertijd vernieuwen. Het resultaat is een identiteit die herkenbaar blijft voor iedereen die ROC Midden Nederland kent, maar ook perfect aansluit bij de dynamische onderwijswereld van vandaag.

We zijn gestart met een grondige audit van de bestaande huisstijl. Ons advies? Terug naar de kern, met minder visuele elementen. Dit geeft juist meer mogelijkheden. De nieuwe stijl blijft herkenbaar én is flexibel genoeg om mee te bewegen met wat ROC Midden Nederland nu en in de toekomst nodig heeft. Zo groeit de huisstijl moeiteloos mee met de ontwikkelingen in het onderwijs.



De vernieuwde huisstijl sluit naadloos aan op de studiekeuzeprocessen van zowel jongeren als volwassenen. Van social media en pandaankleding tot campagnes en corporate uitingen: alles straalt herkenbaarheid en consistentie uit, zonder in te leveren op communicatiekracht.



De vernieuwde huisstijl is tot stand gekomen in co-creatie, zodat de oplossingen breed gedragen worden binnen de organisatie.
Is jouw huisstijl ook toe aan een frisse blik? Neem even contact op – we denken graag met je mee!
Team
Deze teamleden hebben hieraan meegewerkt. Stuur ze een bericht. Vinden ze leuk!