IBN. Met werk meer mens.

Als sociale werkgever in Noordoost-Brabant investeert IBN al bijna 25 jaar lang in mensen. Om de mensen te helpen die het op eigen kracht niet redden op de arbeidsmarkt. Om haar medewerkers via werkleerlijnen op te leiden tot vakkrachten van weleer.

Om IBN ook in de toekomst iedereen met een afstand tot de arbeidsmarkt te laten helpen heeft David een nieuwe positionering, visuele identiteit en communicatiestrategie ontwikkeld. In woord én beeld. Met inclusiviteit als strategische koers in het hoofd en in het hart.

Het resultaat? Een IBN dat klaar is voor de toekomst. Zodat IBN ook in de toekomst bij kan dragen aan de succesvolle ontwikkeling van mensen, en daarmee het succes van de regio. Want werken maakt mensen gelukkig. En gelukkige mensen? Die maken onze samenleving nét een stukje mooier.

Een aansprekende en mooie vertaling van een boodschap waarvan we zelf nog niet wisten hoe we die konden brengen.

Maarten Gielen
Directeur IBN

Dit project bestond uit de ontwikkeling van: Purpose, Positionering, Corporate story, Logo en huisstijl, Communicatiestrategie en Merkgids.

Team

Deze teamleden hebben hieraan meegewerkt. Stuur ze een bericht. Vinden ze leuk!

Volgende case
0413 72 60 60

SAMEN
BEWEGING
BRENGEN?

"*" geeft vereiste velden aan

Hou mij op de hoogte van interessante ontwikkelingen en events.