Terug naar alle Artikelen

Artikel

Denktank Agromarketing in Transitie

Nico Verheijden

De Denktank Agromarketing in Transitie bracht experts uit de sector samen om de trends op marketing te bespreken.

In juni organiseerde David de Denktank Agromarketing in Transitie. Een uniek platform waar experts uit de voedsel-, diervoeder-, farmaceutische en genetische industrie bijeenkwamen om de impact van wereldwijde trends op marketing in de agrarische sector te bespreken. De denktank bood een inspirerende omgeving waarin deelnemers elkaar konden inspireren met inzichten, kennis en ervaring. Het doel was om gezamenlijk te werken aan de toekomst van marketing in deze sector.

Op de Noorkade in Veghel brachten deelnemers uit verschillende disciplines, waaronder food, feed, pharma en genetica, hun expertise in om een 360º kijk op de sector mogelijk te maken. Tijdens de bijeenkomst werden deelnemers aangemoedigd om hun diepgaande kennis te delen en te vertalen naar praktische marketingstrategieën die relevant waren voor hun organisaties.

Een belangrijk discussiepunt was de verschuiving van activatie naar branding. De deelnemers erkenden dat het opbouwen van een sterk merk essentieel is om zich te onderscheiden in de huidige agrarische markt.

De deelnemers deelden niet alleen kennis en inzichten, maar ook best practices en succesverhalen. Door open te staan voor verschillende perspectieven en expertisegebieden, ontstonden innovatieve ideeën en nieuwe benaderingen.

Wil je meer weten over de Denktank Agromarketing in Transitie en de toekomst van marketing in de agrarische sector? Of wil je graag jouw inzichten delen en meepraten met ervaren professionals? Neem dan contact met ons op  en sluit je aan bij onze inspirerende bijeenkomsten. Samen zien we meer, samen weten we meer, samen bereiken we meer!

0413 72 60 60

SAMEN
BEWEGING
BRENGEN?

"*" geeft vereiste velden aan

Hou mij op de hoogte van interessante ontwikkelingen en events.