Vandoren. Anders denken, gewoon doen.

Vandoren, een Brabants familiebedrijf, heeft door overnames zijn groei versterkt. Onze uitdaging? Al deze bedrijven samenbrengen onder één sterk merk met een helder verhaal. Het resultaat is een nieuwe identiteit die direct laat zien waar Vandoren voor staat.

Door te kiezen voor één sterk merk staat Vandoren steviger op de arbeidsmarkt. Het zorgt er ook voor dat medewerkers makkelijker kunnen samenwerken bij projecten. En minstens zo belangrijk: het versterkt waar Vandoren om bekend staat – een hecht familiebedrijf.

Het samenbrengen van verschillende culturen in familiebedrijven met een sterke geschiedenis en identiteit vraagt om een zorgvuldige, bottom-up aanpak. Medewerkers uit alle lagen en organisaties werden actief betrokken bij het proces van merkontwikkeling. Van positioneringssessies tot creatieve brainstorms: zo wordt het nieuwe merk meteen gedragen door iedereen.

Het resultaat is een merkverhaal en merkidentiteit die zich onderscheidt in de sector en volledig aansluit bij de waarden van Vandoren.

Ben jij benieuwd hoe je verschillende culturen kunt samenbrengen binnen 1 organisatie? Neem dan contact met ons op.

Team

Deze teamleden hebben hieraan meegewerkt. Stuur ze een bericht. Vinden ze leuk!

Volgende case
0413 72 60 60

SAMEN
BEWEGING
BRENGEN?

"*" geeft vereiste velden aan

Hou mij op de hoogte van interessante ontwikkelingen en events.