Simac. Het jaar in beeld.
Simac, als familiebedrijf, besteedt veel aandacht aan het adequaat informeren van zowel interne als externe belanghebbenden. Tegelijkertijd streeft Simac ernaar om niet vast te houden aan zaken zoals een conventioneel jaarverslag. Dit heeft geleid tot de creatie van het Jaarmagazine, een jaarlijkse publicatie die stakeholders meeneemt in de cultuur en plannen van de organisatie, de activiteiten van de werkmaatschappijen, en uiteraard ook de financiële resultaten.
Jaarlijks staat er een centraal thema op de voorgrond, een thema dat op treffende wijze het afgelopen jaar weerspiegelt. Zo kreeg het Jaarmagazine van 2022 de titel ‘Oog voor de toekomst’. In dit magazine is er ruime aandacht voor aspecten die voor familiebedrijf Simac, naast puur zakelijke overwegingen, van groot belang zijn. Denk hierbij aan persoonlijke verhalen, maatschappelijke betrokkenheid en de wijze waarop Simac invulling geeft aan continuïteit. En natuurlijk Teamnology, het fundament onder de positionering van het merk Simac.
Het tot stand brengen van het magazine vereist effectieve begeleiding van ons projectmanagement. De tekstschrijvers, fotografen en medewerkers bij Simac zijn verantwoordelijk voor de inhoud. David neemt de conceptontwikkeling, vormgeving en opmaak op zich. Dit vormt een mooi partnerschap, waarbij we al geruime tijd als een nauw samenwerkend team optreden.
Team
Deze teamleden hebben hieraan meegewerkt. Stuur ze een bericht. Vinden ze leuk!