ROC Midden Nederland. Open dagen campagne.
Samen met ruim 1750 medewerkers verzorgt ROC Midden Nederland het onderwijs voor maar liefst 18.000 studenten. Door samen te werken met haar studenten, gemeenten, werkgevers en instanties zorgt ROC Midden Nederland ervoor dat haar onderwijs goed aansluit op de beroepenmarkt. Die van vandaag én morgen.
Na jarenlang aan zichzelf te hebben gewerkt stond ROC Midden Nederland op een keerpunt. Wijzer en krachtiger dan ooit was de tijd daar om weer naar buiten toe te treden. Om aansluiting te vinden bij haar belangrijkste doelgroep; de jongeren.
Een nieuwe start. Een nieuw verhaal. David heeft in co-creatie met ROC Midden Nederland en haar jongeren een nieuwe positionering, campagne en visuele identiteit ontwikkeld.
Geweldig om te zien dat we door de grondige en grootschalige analyse in een korte tijd niet alleen draagvlak voor het verhaal en onze richting regelen, maar tegelijkertijd ook de taal en bevlogenheid van de organisatie ophalen.
Nicoline Meijer
Directeur Marketing en Communicatie bij ROC Midden Nederland
Zet mensen met dezelfde passie bij elkaar en er gebeurt iets, er vonkt iets. De vonk is de rode draad door het verhaal van ROC Midden Nederland. Een krachtig symbool voor de kernopdracht van iedereen die in het onderwijs werkt: jouw vonk over laten slaan op anderen.
Team
Deze teamleden hebben hieraan meegewerkt. Stuur ze een bericht. Vinden ze leuk!