Het werken met deze doelgroep vereist bijzondere eigenschappen. Hoe vinden we die specialistische medewerkers in een toch al krappe arbeidsmarkt? En hoe zorgen we dat huidige medewerkers blijven? Door te verwoorden en te verbeelden wat voor de mensen van STEVIG als vanzelfsprekend wordt gezien.

We hebben in co-creatie met STEVIG een sterke formulering van de EVP ontwikkeld en deze vervolgens vertaald naar een arbeidsmarktcampagne. We laten de diversiteit van medewerkers en cliënten zien en hun diverse karaktereigenschappen. Zowel inhoudelijk als visueel dragen we dezelfde inclusieve boodschap uit: Zonder oordeel kijken, waardoor je ruimte creëert om te herzien, te verwerken, bij te stellen en het opnieuw te proberen. Dat is wat de cliënten van STEVIG nodig hebben.

Samen met STEVIG is gewerkt aan: EVP, Employer Brand Guide, Content formats, Fotografie, Interviews, Video content en Campagnestrategie/plan

0413 72 60 60

SAMEN
BEWEGING
BRENGEN?

"*" geeft vereiste velden aan

Hou mij op de hoogte van interessante ontwikkelingen en events.