![](https://david-raakt.nl/wp-content/uploads/2023/08/4.1-e1697118019479-1920x1280.png)
David heeft een campagne gecreƫerd met twee doelen voor ogen. In de eerste plaats is het doel van de campagne om De Haagse Hogeschool Pro meer bekendheid te geven en het merk te versterken. Ten tweede willen we de verscheidenheid aan actuele en praktijkgerichte deeltijdopleidingen duidelijk onder de aandacht brengen. Het eindresultaat is een veelzijdige en gelaagde campagne die zowel online als offline effectief is.
![](https://david-raakt.nl/wp-content/uploads/2023/08/1-1280x670.png)
![](https://david-raakt.nl/wp-content/uploads/2023/08/2.1-1280x914.png)
![](https://david-raakt.nl/wp-content/uploads/2023/08/3-1280x995.png)
Samen met De Haagse Hogeschool Pro is gewerkt aan: Merkverhaal, Concept, Copy, Design, Fotografie en Contentformats.
![](https://david-raakt.nl/wp-content/uploads/2023/03/De-Haagse-PRO-fotoshoot-1280x960.jpg)
![](https://david-raakt.nl/wp-content/uploads/2023/03/Haagse-PRO-abri-scaled-e1690210559403-1280x904.jpeg)