![](https://david-raakt.nl/wp-content/uploads/2024/05/3-fietstas-1920x1280.jpg)
De opening van de nieuwbouw in 2023 bood een strategische gelegenheid om het merk krachtiger te positioneren. De herpositionering benadrukt de toewijding aan sociale participatie en inclusieve arbeid, terwijl Weener XL zich voorbereidt op een nog impactvollere toekomst.
![](https://david-raakt.nl/wp-content/uploads/2024/05/2-Logo-Weener-XL-1280x720.jpg)
![](https://david-raakt.nl/wp-content/uploads/2024/05/WEENER-voor-binnen-1280x913.jpg)
David heeft bewust vanaf het begin de medewerkers betrokken bij het creƫren van het verhaal en de nieuwe visuele identiteit. De bewezen PLUS projectaanpak combineert verbeeldingskracht met betrokkenheid van in- en externe stakeholders. Door deze zes stappen te volgen brengen we mens en merk in beweging.
![](https://david-raakt.nl/wp-content/uploads/2024/05/4-brochure-1280x960.png)
![](https://david-raakt.nl/wp-content/uploads/2024/05/7-Muursticker-1280x886.jpg)
Dit project bestond uit de ontwikkeling van: Merkverhaal, Logo en huisstijl, Content formats, Fotografie, Merkgids en Huisstijlwijzer.