Toon initiatief, kies inclusief! Een campagne voor en door ondernemers. Als echte ‘Toonaangevers’ delen zij hun ervaringen om andere ondernemers in de regio te inspireren en te motiveren.
Co-creatie voor een sterke basis en breed draagvlak
In co-creatie met IBN, WSD en Weener XL heeft David een bewustwordingscampagne ontwikkeld.
Centraal in de campagne staan onze ‘Toonaangevers’: ondernemers succesvol in inclusief ondernemen. Zij lopen voorop en inspireren anderen. Via video’s en interviews delen zij hun eigen ervaringen. Ze geven nuttige tips en inspirerende voorbeelden over inclusief werkgeverschap in de praktijk. Allen met een gezamenlijk doel: een werkomgeving creëren waarin iedereen kan meedoen en bijdragen.
Door persoonlijke verhalen van ‘Toonaangevers’ te koppelen aan de professionele netwerken van medewerkers, creëert David een krachtige, organische verspreiding van de inclusiviteitsboodschap. Deze aanpak maximaliseert het bereik binnen de doelgroep en verhoogt het bewustzijn rondom inclusief werkgeverschap in de arbeidsmarktregio Noordoost-Brabant.
David leverde een integrale campagne-aanpak voor ‘Toon initiatief, Kies inclusief’, waarbij de LinkedIn-netwerken van IBN, WSD en Weener XL-medewerkers centraal staan:
– Ontwikkeling van campagneconcept en -strategie
– Design materialen en online platform
– Productie van video en fotografie
– Uitvoering van contentmarketing
– Projectmanagement