Logische creativiteit

Ons model: balans als hefboom
Dit model benadrukt het belang van een sterke positionering voor een krachtige beleving naar alle stakeholders. Wanneer de elementen van de positionering, de merkbeleving, de medewerkerbeleving en de klantbeleving in balans zijn, ontstaat er een hefboom die de organisatie kan helpen haar strategische doelen te bereiken. Dat is de essentie van het model.
Het ideaal centraal

Onze scan methode: van meningen naar regie
De scan geeft een objectief beeld van de huidige situatie en helpt bij het bepalen van de volgende stappen. Het brengt zowel het gewenste als het huidige niveau in beeld, en helpt bij het vaststellen van prioriteiten.
Dankzij deze scan weet je precies waar je staat in de ontwikkeling van je branding en activatie activiteiten en kun je gericht werken aan verbetering.
Hoe dat werkt

Ons proces: bewezen route naar resultaat
Onze projectaanpak is een unieke benadering van projectmanagement die zich richt op het combineren van verbeeldingskracht en het betrekken van in- en externe stakeholders vanaf de start van het project. Dit proces is bewezen en methodisch, en leidt tot draagvlak en succesvolle resultaten.
De stappen