Het start met een vonk

Samen met ruim 1750 medewerkers verzorgt ROC Midden Nederland het onderwijs voor maar liefst 18.000 studenten. Door samen te werken met haar studenten, gemeenten, werkgevers en instanties zorgt ROC Midden Nederland ervoor dat haar onderwijs goed aansluit op de beroepsmarkt. Die van vandaag én morgen.

Het keerpunt

Na jarenlang aan zichzelf te hebben gewerkt stond ROC Midden Nederland op een keerpunt. Wijzer en krachtiger dan ooit was de tijd daar om weer naar buiten toe te treden. Om aansluiting te vinden bij haar belangrijkste doelgroep; de jongeren.

Een nieuwe start. Een nieuw verhaal. David heeft in co-creatie met ROC Midden Nederland en haar jongeren een nieuwe positionering, corporate story en visuele identiteit ontwikkeld.

Deliverables
- Corporate story
- Merkidentiteit
- Positionering

Het start met een vonk.

Als je mensen bij elkaar brengt met dezelfde passie, dan gebeurt er iets moois. Iets bijzonders. Een vonk die overslaat en de inspiratie aanwakkert. Zo haalt ROC Midden Nederland inzicht en inspiratie naar binnen en brengen zij vakmanschap en talent naar buiten.

Zo groeit ROC Midden Nederland.

Meer weten?

Benieuwd hoe Aart deze positionering naar een concept heeft vertaald?
Bel hem eens, vindt ‘ie leuk: 0413 72 60 60.