Real Life Challenges

De HAS Hogeschool is een hogeschool voor hbo-opleidingen op het gebied van agro, food en leefomgeving met vestigingen in Den Bosch en Venlo. Met 3200 studenten, 300 cursisten en ruim 450 medewerkers staat de dynamische driehoek van studenten, docenten en het bedrijfsleven centraal.

Agrarisch imago

De HAS Hogeschool stond echter alleen bekend om zijn agrarische opleidingen. Zonde, want de HAS heeft nog veel meer te bieden. Om de kiezende jongeren duidelijk te maken wat er allemaal mogelijk is bij de HAS was het tijd voor een nieuwe wervingscommunicatie aanpak.

Om de kiezende jongeren te helpen bij hun belangrijkste challenge; de studiekeuze, heeft David verhalen opgehaald bij de HAS-studenten. Door de echte verhalen van studenten werd het verhaal van de HAS opgetekend en vertaald naar een nieuwe wervingscampagne.

Deliverables
- Communicatieaanpak
- Proposities
- Merkidentiteit
- Wervingscampagne

We leerden veel van de gesprekken met de studenten. Dat ze graag iets toevoegen aan deze wereld bijvoorbeeld.

Meer weten?

Benieuwd hoe Aart deze positionering naar een concept heeft vertaald?
Bel hem eens, vindt ‘ie leuk: 0413 72 60 60.