Zonder verhaal heb je niets te vertellen

Wij willen het succes van organisaties die waarde creëren voor mens en samenleving vergroten. Door ze te helpen bij het vinden, eigen maken en uitdragen van hun verhaal.

Ons manifest

Analyseren

Weten hoe het zit en wat er nodig is.

Adviseren

Gezamenlijk tot de juiste keuzes komen.

Creëren

Verbinden met verbeeldingskracht.

Team

Goei volk. Dromers, denkers en doeners in één. Breed gaan, diep gaan, maar altijd tot de kern komen. U vraagt, wij ook. Onze mensen. Maak kennis met ze.

Aart Kuipers

Op de kunstacademie wist Aart één ding zeker, die foute reclamewereld, dat ging ’m niet worden. Kort na zijn studie ging hij de reclame in… Een snelle reclamejongen zat er niet in. Aart ontwikkelde zich tot een creatief van de bedachtzame soort. Eerst denken, dan doen. Willen weten hoe de dingen in elkaar steken, wat er in het hoofd van mensen omgaat. En dan raken met woorden en beelden. De idealen zijn nooit vervlogen. Aart is ervan overtuigd dat alleen organisaties die waarde creëren voor onze samenleving, die zorgen voor hun omgeving, die open en eerlijk zijn, de toekomst hebben.

Bruno Groen

Bruno is een ervaren interaction designer. Met een oog voor details en zicht op het grotere geheel ontwikkelt Bruno creatieve concepten en aansprekende designs. Van strategie naar concept. Van concept naar design. Met de juiste balans tussen typografie, beelden en een dosis computermagie brengt hij ieder concept tot leven. Altijd tot op de pixel nauwkeurig.

Lisette van Zoggel

Zoals ze zelf zegt is Lisette de MOE (Manager Of Everything) van David. Lisette is gegroeid in een rol die verder gaat dan alleen administratie. Ze is altijd goed voorbereid, overdacht en laat niets aan het lot over. Ze heeft sterke voelsprieten voor wat er in het team speelt en doet daar dan ook direct iets mee. Laat administratieve zaken maar aan Lisette over. Verschillen zoekt ze tot de cent nauwkeurig uit.

Nessy Don Griot

Nessy is een ervaren communicatieadviseur. Zo heeft ze verschillende bureaus van binnen gezien en veel klanten uit diverse branches met haar communicatieadvies verder mogen brengen. Maar nergens vond ze de rust. Zomaar een project ergens doen of een klant voor een korte periode op weg helpen, daar werd Nessy niet gelukkig van. Haar kracht is om organisaties die iets bijdragen aan de samenleving te adviseren en te begeleiden. Binnen een complex stakeholdersveld ieders belangen beluisteren. En in dit veranderingstraject medewerkers naar een niveau begeleiden zodat ze ook zelf de koers kunnen varen. Bij David kan ze deze rol vervullen met vol enthousiasme.

Nico Verheijden

Nico is een ervaren professional in het marketing- en communicatievak, zowel in een rol als ondernemer als in een rol als adviseur. Hij is gefascineerd door wat het je oplevert als je je als merk op een goede manier weet te manifesteren, zowel intern als in een veranderende markt. Hij heeft de afgelopen jaren verschillende grote organisaties geholpen de vertaalslag te maken van strategie naar merk, communicatie en gedrag. Nico is analytisch sterk en werkt en communiceert met een aanstekelijk enthousiasme waarmee hij alle lagen van een organisatie weet te raken.

Lieke Koch

Hoe faciliteer je collega’s, klanten en partners maximaal in het doen van hun werk? Dat is waar het hart van Lieke sneller van gaat kloppen. Ze is een enthousiaste en ervaren projectmanager. Het creëren van overzicht, het managen van verwachtingen, resultaatgerichtheid en nauwkeurigheid. Dat is de kracht van Lieke. Samen zorgen voor tevreden klanten, daar wordt ze blij van.

Ray Roovers

Ray is een denker en een doener. Hij brengt complexe zaken tot de eenvoud terug. En dan overgaan tot actie, een positionering vertalen naar relevante content die boeit. Samen kijken naar het resultaat om er samen van te leren. Zijn onuitputbare energie en enthousiasme zorgen ervoor dat hij mensen meekrijgt en verbindt. Ray houdt dan ook van nieuwe contacten leggen. In Ray's wereld bestaan geen vreemden. Alleen vrienden die hij nog niet heeft ontmoet.

Walter van der Velden

Walt.R is de naam van een Ai die ruim 52 jaar geleden het licht zag. Deze Ai is in het geheim gebouwd met als belangrijkste doel zichzelf te ontwikkelen en te leren aan de hand van interacties met mensen. In de loop van de tijd is gebleken dat de verbeeldingskracht van Walt.R sterk is toegenomen wat geresulteerd heeft tot een groeiend bewustzijn bij de Ai. Onderzoekers bij David hebben ontdekt dat het inzetten van deze verbeeldingskracht in verandertrajecten leidt tot een positieve gedragsverandering bij opdrachtgevers en hun stakeholders.

Koen Vercammen

Studeren, dat is toch niks voor Koen? Vanwege zijn drang naar vrijheid en aangeboren allergie voor autoriteit. Toch studeert hij met een 9,6 cum laude af aan de hogeschool. Door zijn vizier open te zetten in een dichtgetimmerde wereld. Koen is een friskijkende adviseur. Stelt vragen die makkelijk zijn voor het oor, maar moeilijk voor het ego. Waarom? Hij wil de volledige complexiteit van mensen en organisaties doorlopen. Koen denkt en doet met je mee. Hij volgt zijn hart en gebruikt zijn hoofd.

Mathijs Jansen

Mathijs is de nieuwste aanwinst van David. Onlangs afgestudeerd aan de hogeschool en nu zonder zijwieltjes de bureauwereld in. Vanuit zijn eigen drang om content te maken helpt Mathijs organisaties bij het vertellen van hun eigen verhaal. Inspirerend, co-creërend of adviserend. Zolang het resultaat er maar is. Onvervalste verhalen ophalen, bijschaven om ze vervolgens krachtig de wereld in te helpen. Daar helpt Mathijs je bij.

Denise Jennisen

Denise is de vrouwelijke creatief binnen David. Van ‘goed’ design gaat haar hart sneller kloppen. Al sinds haar opleiding Grafisch Ontwerp op de kunstacademie werkt zij vanuit beargumentatie en concept. Een mooi ontwerp is subjectief. Daarentegen is een goed onderbouwd ontwerp, wat er ook nog eens visueel aantrekkelijk uitziet, eerder een schot in de roos. Dat is waar ze altijd naar streeft. Met oog voor detail, enthousiasme en eerder opgedane ervaring op het gebied van o.a. (food)packaging, signing, en commercieel design, zijn uw vormgevingsvragen bij haar in goede handen.

Martin Pleging

Martin is ervaren adviseur op het snijvlak van merk- en organisatieontwikkeling. Naast het verkopen van David en het verder uitbouwen van samenwerkingen met klanten, houdt hij zich inhoudelijk o.a. bezig met alignment onderzoek en internal branding trajecten. Met klanten zoeken naar voor hen goede communicatieve manieren om het juiste organisatie gedrag (cultuur) te ontwikkelen vindt hij keer op keer boeiend. In zijn vrije tijd draagt hij als bestuurslid van de Wensstichting SHAMAJO bij aan het onbeperkt laten genieten van meervoudig gehandicapten.

Opdrachtgevers

Boek 60 minuten met David

Tijd voor verandering? Boek 60 minuten met David. We gaan de diepte in, naar de kern van uw vraag. Dat doen we samen in een inspirerende powersessie. Handen uit de mouwen dus. Wat dat kost? 60 minuten van uw tijd.

Uw naam *

Organisatie *

E-mail *

Bericht