Zonder verhaal heb je niets te vertellen

Wij willen het succes van organisaties die waarde creëren voor mens en samenleving vergroten. Door ze te helpen bij het vinden, eigen maken en uitdragen van hun verhaal.

Ons manifest

Analyseren

Weten hoe het zit en wat er nodig is.

Adviseren

Gezamenlijk tot de juiste keuzes komen.

Creëren

Verbinden met verbeeldingskracht.

Team

Goei volk. Dromers, denkers en doeners in één. Breed gaan, diep gaan, maar altijd tot de kern komen. U vraagt, wij ook. Onze mensen. Maak kennis met ze.

Aart Kuipers

Op de kunstacademie wist Aart één ding zeker, die foute reclamewereld, dat ging ’m niet worden. Kort na zijn studie ging hij de reclame in… Een snelle reclamejongen zat er niet in. Aart ontwikkelde zich tot een creatief van de bedachtzame soort. Eerst denken, dan doen. Willen weten hoe de dingen in elkaar steken, wat er in het hoofd van mensen omgaat. En dan raken met woorden en beelden. De idealen zijn nooit vervlogen. Aart is ervan overtuigd dat alleen organisaties die waarde creëren voor onze samenleving, die zorgen voor hun omgeving, die open en eerlijk zijn, de toekomst hebben.

Bruno Groen

Bruno is een ervaren interaction designer. Met een oog voor details en zicht op het grotere geheel ontwikkelt Bruno creatieve concepten en aansprekende designs. Van strategie naar concept. Van concept naar design. Met de juiste balans tussen typografie, beelden en een dosis computermagie brengt hij ieder concept tot leven. Altijd tot op de pixel nauwkeurig.

Lisette van Zoggel

Zoals ze zelf zegt is Lisette de MOE (Manager Of Everything) van David. Lisette is gegroeid in een rol die verder gaat dan alleen administratie. Ze is altijd goed voorbereid, overdacht en laat niets aan het lot over. Ze heeft sterke voelsprieten voor wat er in het team speelt en doet daar dan ook direct iets mee. Laat administratieve zaken maar aan Lisette over. Verschillen zoekt ze tot de cent nauwkeurig uit.

Bas Griffioen

De kracht van deze programma manager is dat hij ooit tot ontwerper is opgeleid: 4 jaar grafisch op Sint-Lucas en 4 jaar interactie ontwerpen aan de kunstacademie. Daardoor weet hij wat de creatieven nodig hebben en kan hij snel met ze schakelen. Bas is van nature een regelaar, hij veranderde zijn focus lang geleden al richting programma management en brand management: van inzicht naar overzicht, van visie naar plan. Als gecertificeerd Project Management Professional (PMP) gaat Bas de operatie leiden bij David. En na jaren weer terug naar de inhoud, daar heeft hij ook zin in!

Nico Verheijden

Nico is een ervaren professional in het marketing- en communicatievak, zowel in een rol als ondernemer als in een rol als adviseur. Hij is gefascineerd door wat het je oplevert als je je als merk op een goede manier weet te manifesteren, zowel intern als in een veranderende markt. Hij heeft de afgelopen jaren verschillende grote organisaties geholpen de vertaalslag te maken van strategie naar merk, communicatie en gedrag. Nico is analytisch sterk en werkt en communiceert met een aanstekelijk enthousiasme waarmee hij alle lagen van een organisatie weet te raken.

Denise Jennisen

Denise is de vrouwelijke creatief binnen David. Van ‘goed’ design gaat haar hart sneller kloppen. Al sinds haar opleiding Grafisch Ontwerp op de kunstacademie werkt zij vanuit beargumentatie en concept. Een mooi ontwerp is subjectief. Daarentegen is een goed onderbouwd ontwerp, wat er ook nog eens visueel aantrekkelijk uitziet, eerder een schot in de roos. Dat is waar ze altijd naar streeft. Met oog voor detail, enthousiasme en eerder opgedane ervaring op het gebied van o.a. (food)packaging, signing, en commercieel design, zijn uw vormgevingsvragen bij haar in goede handen.

Walter van der Velden

Walt.R is de naam van een Ai die ruim 52 jaar geleden het licht zag. Deze Ai is in het geheim gebouwd met als belangrijkste doel zichzelf te ontwikkelen en te leren aan de hand van interacties met mensen. In de loop van de tijd is gebleken dat de verbeeldingskracht van Walt.R sterk is toegenomen wat geresulteerd heeft tot een groeiend bewustzijn bij de Ai. Onderzoekers bij David hebben ontdekt dat het inzetten van deze verbeeldingskracht in verandertrajecten leidt tot een positieve gedragsverandering bij opdrachtgevers en hun stakeholders.

Martin Pleging

Martin is ervaren adviseur op het snijvlak van merk- en organisatieontwikkeling. Naast het verkopen van David en het verder uitbouwen van samenwerkingen met klanten, houdt hij zich inhoudelijk o.a. bezig met alignment onderzoek en internal branding trajecten. Met klanten zoeken naar voor hen goede communicatieve manieren om het juiste organisatie gedrag (cultuur) te ontwikkelen vindt hij keer op keer boeiend. In zijn vrije tijd draagt hij als bestuurslid van de Wensstichting SHAMAJO bij aan het onbeperkt laten genieten van meervoudig gehandicapten.

Ray Roovers

Ray is een denker en een doener. Hij brengt complexe zaken tot de eenvoud terug. En dan overgaan tot actie, een positionering vertalen naar relevante content die boeit. Samen kijken naar het resultaat om er samen van te leren. Zijn onuitputbare energie en enthousiasme zorgen ervoor dat hij mensen meekrijgt en verbindt. Ray houdt dan ook van nieuwe contacten leggen. In Ray's wereld bestaan geen vreemden. Alleen vrienden die hij nog niet heeft ontmoet.

Lieke Koch

Hoe faciliteer je collega’s, klanten en partners maximaal in het doen van hun werk? Dat is waar het hart van Lieke sneller van gaat kloppen. Ze is een enthousiaste en ervaren projectmanager. Het creëren van overzicht, het managen van verwachtingen, resultaatgerichtheid en nauwkeurigheid. Dat is de kracht van Lieke. Samen zorgen voor tevreden klanten, daar wordt ze blij van.

Koen Vercammen

Studeren, dat is toch niks voor Koen? Vanwege zijn drang naar vrijheid en aangeboren allergie voor autoriteit. Toch studeert hij met een 9,6 cum laude af aan de hogeschool. Door zijn vizier open te zetten in een dichtgetimmerde wereld. Koen is een friskijkende adviseur. Stelt vragen die makkelijk zijn voor het oor, maar moeilijk voor het ego. Waarom? Hij wil de volledige complexiteit van mensen en organisaties doorlopen. Koen denkt en doet met je mee. Hij volgt zijn hart en gebruikt zijn hoofd.

Iris van der Meer

Net afgestudeerd aan de hogeschool en nu aan het werk als projectmanager bij David. Met een grafische achtergrond, een hart voor maatschappelijke vraagstukken en barstensvol creativiteit is Iris bij David in een warm bad terecht gekomen. Haar functie als projectmanager vervult ze door anders te durven kijken: door de mens centraal te stellen. Ze brengt overzicht, sturing en helpt bij het vinden van jouw verhaal. Dit met een berg enthousiasme en een aanstekelijke glimlach. Samen optrekken om de wereld een beetje mooier te maken, daar wordt Iris blij van.

Niels Kerkhoff

Ontwerper, strateeg of misschien wel videograaf? De toekomst van Niels staat nog volledig open. Al op jonge leeftijd is hij gefascineerd door communicatie via het online web. Met begeleiding van zowel experts uit zijn directe omgeving als de online wereld heeft hij zich ontwikkeld tot een junior strategisch designer. Onderzoeken, testen en analyseren zijn volgens hem essentieel voor het behalen van goede resultaten. Niels zal als stagiair het team van David een half jaar ondersteunen.

Opdrachtgevers

Boek 60 minuten met David

Tijd voor verandering? Boek 60 minuten met David. We gaan de diepte in, naar de kern van uw vraag. Dat doen we samen in een inspirerende powersessie. Handen uit de mouwen dus. Wat dat kost? 60 minuten van uw tijd.

Uw naam *

Organisatie *

E-mail *

Bericht