Evenement

Visie, missie, vici!

Maike Veldhoen krijgt deze vragen dagelijks voor haar kiezen bij Upane. Tijdens de sessie kon ze hierop antwoord geven. Met de kern van strategiebepaling begon Maike haar advies aan de…
Eric van Gennip
21 juni 2018
Klant

De kracht van purple marketing

Improving the self esteem of the world is de missie die Anytime Fitness uitdraagt. De thema’s ‘motiveren’ en ‘zelfvertrouwen’ stonden dan ook – haast vanzelfsprekend – centraal. Samengevat in de…
Eric van Gennip
7 juni 2018
Onderzoek

Werk en spelen

Werken mag ook leuk zijn. Liefst is dat zo. Steeds vaker wordt daarom het nut van gamification omarmd: bedrijven vermengen werk en leren met spel-elementen. Ze zetten speltechnieken of serious…
Eric van Gennip
21 mei 2018
David

Docent in de praktijk

Als hogeschooldocent ben je altijd bezig met de nieuwste inzichten en ontwikkelingen. Maar ja, je bent wel docent. En de weerbarstige praktijk vindt net even verderop plaats - buiten het…
Eric van Gennip
20 april 2018
Evenement

Purpose en geloofwaardigheid

Want wat bedoelt David precies met Merkmanifestatie? Dat de strategie van je bedrijf, de interne organisatie én de externe stakeholders doordrongen zijn van jouw purpose. Daar is onze werkwijze op gericht, zodat je…
Eric van Gennip
13 april 2018
Klant

Simac: Information Teamnology

Simac is wat je noemt een echt Brabants familiebedrijf en al generaties lang een belangrijke speler op het gebied van technologie en ICT. Kenmerkend voor Simac is de combinatie van…
Bruno Groen
22 januari 2018
Onderzoek

Duidelijkheid in één dag

Dankzij technologische en maatschappelijke ontwikkelingen zijn merken en organisaties geen gesloten bolwerken meer. Iedereen kijkt naar binnen en allemaal hebben we een mening over wat we zien. Zo ziet het…
Nico Verheijden
18 januari 2018
Inzichten

Onaf

David maakt zich het communicatieprobleem van een opdrachtgever altijd eigen. Neem bijvoorbeeld gemeentelijke processen en bestemmingsvraagstukken. Wat betreft communicatie is dat een wereld op zich. Hoe betrek je inwoners optimaal…
Nico Verheijden
16 januari 2018
David

Boinggggg!

Goed nieuws. David heeft de Europese aanbesteding van ROC Midden Nederland gewonnen! Een nieuw contract met ROC Midden Nederland geeft ons een uitgesproken kans om door te pakken op de…
Bruno Groen
7 januari 2018
Model

Het 4p Model

Technologische ontwikkelingen maken het merk meer en meer transparant, een soort glazen doos. Daarbij vinden mensen het steeds belangrijker dat een merk iets bijdraagt en ze willen daarover in gesprek.…
Nico Verheijden
13 december 2017
Inzichten

Sloop de waan van de dag!

De ‘waan van de dag’ scoort in elk geval heel hoog. Steevast wordt ‘de waan’ genoemd als het grootse obstakel bij het bereiken van andere, mooiere resultaten. Nou geldt dit…
Martin Pleging
24 november 2017
Model

Power of purpose – whitepaper

Een onderzoek uit 2015 door Harvard Business Review laat zien dat organisaties met een krachtige purpose zich beter ontwikkelen en beter innoveren. Purpose gaat over mensen vooruit krijgen. Volgens John…
Nico Verheijden
21 oktober 2017