Over ons
oktober 24, 2018

De Maashorst, een betekenisvol merk

Zou jij niet dagvoorzitter willen zijn? Daar moet ik even over nadenken zei ik. Nooit gedaan… lukt me dat… het lijkt me wel leuk. En na een paar dagen dacht…
Read More
Inzichten
oktober 9, 2018

Welkom in het JA-HOE tijdperk deel 2

Een paar weken geleden was ik te gast bij de schooljaaropening van ROC Midden Nederland. Dit keer waren ook externe organisaties welkom en speciaal voor hen was er een mini-symposium…
Read More
Inzichten
september 24, 2018

Betekenis geeft een boost aan de betrokkenheid

Goede voorbeelden geven mij de beste inspiratie. Dat bleek gistermiddag maar weer tijdens de Merkmanifestatiesessie van David in het Idee Café in Uden met de titel Je cultuur is je…
Read More
Inzichten
september 7, 2018

Brand alignment werkt als fidget spinner

Brand alignment? Eh, ja. Even schakelen. Ik ben net een uur binnen bij David in Uden. Vandaag is de eerste dag van mijn praktijkstage. Als docent communicatie bij Avans Hogeschool…
Read More
Klanten
augustus 22, 2018

David wint aanbesteding Avans Hogeschool

Wij wisten het vlak voor de zomervakantie al, maar nu mag het officieel naar buiten: we gaan aan de slag voor Avans Hogeschool! Onze goed-nieuws-gong trilt er nu nog van.…
Read More
Inzichten
juli 19, 2018

Avans Hogeschool start onderzoek naar Brand Alignment

Samen met Avans Hogeschool heeft merkmanifestatiebureau David een brand alignment model ontwikkeld dat een index geeft op de verbinding tussen merk, strategie, organisatie en stakeholders. In de periode september-oktober starten…
Read More
Over ons
juli 1, 2018

Nieuwe manier van kijken

Aan alles komt een eind. Zo ook aan de aanwezigheid van docent Eric van Gennip bij David. Maar niet zonder dat hij even laat weten hoe het werken was bij…
Read More
Inzichten
juni 28, 2018

Model van de maand: het Brand Alignment Model

Bij David hebben we het Brand Alignment Model omarmd. Het vormt de 3D-blik waarmee David altijd naar je merk kijkt. Tijdens onze Merkmanifestatie-sessies gaan we dit jaar dieper in op…
Read More
Inzichten
juni 18, 2018

Visie, missie, vici!

Visie, missie, vici! Het was niet voor niets de naam van de tweede Merkmanifestatie-sessie. Want hoe zorg je ervoor dat je strategie en je merk een onoverwinnelijke alliantie vormen? Wat…
Read More
Klanten
juni 7, 2018

De kracht van purple marketing

Een paarse tsunami overspoelde Eindhoven tijdens het Anytime Fitness Benelux congres 2018. Oprichter Dave Mortensen was er speciaal voor uit Amerika gekomen, om ‘zijn’ mensen in de lage landen de…
Read More