Inzichten

De woorden en de daden

Zonder verhaal heb je niets te vertellen. Dat is ons credo. En dat is waar wij ons elke dag mee bezig houden. Onze opdrachtgevers hun verhaal laten vinden, verbeelden, eigen…
Nico Verheijden
26 juni 2019
Inzichten

Purpose en dubbelzinnigheid

Gisteren mocht ik een verhaal vertellen op het Congres van de Digitale Communicatie dat Avans Hogeschool heeft georganiseerd. Tussen sprekers van RUMAG en Tony’s Chocolonely door heb ik met een…
Nico Verheijden
26 april 2019
David

Wat is jouw vlinder?

Ons credo is eenvoudig. Zonder verhaal heb je niets te vertellen. Je verhaal maakt helder waarom je bestaat en waarom je aantrekkelijk bent. Klinkt logisch toch? En tegelijk zien we…
Nico Verheijden
10 april 2019
Evenement

Visie, missie, vici!

Maike Veldhoen krijgt deze vragen dagelijks voor haar kiezen bij Upane. Tijdens de sessie kon ze hierop antwoord geven. Met de kern van strategiebepaling begon Maike haar advies aan de…
Eric van Gennip
21 juni 2018
Klant

De kracht van purple marketing

Improving the self esteem of the world is de missie die Anytime Fitness uitdraagt. De thema’s ‘motiveren’ en ‘zelfvertrouwen’ stonden dan ook – haast vanzelfsprekend – centraal. Samengevat in de…
Eric van Gennip
7 juni 2018
Onderzoek

Werk en spelen

Werken mag ook leuk zijn. Liefst is dat zo. Steeds vaker wordt daarom het nut van gamification omarmd: bedrijven vermengen werk en leren met spel-elementen. Ze zetten speltechnieken of serious…
Eric van Gennip
21 mei 2018
David

Docent in de praktijk

Als hogeschooldocent ben je altijd bezig met de nieuwste inzichten en ontwikkelingen. Maar ja, je bent wel docent. En de weerbarstige praktijk vindt net even verderop plaats - buiten het…
Eric van Gennip
20 april 2018