DAVID PRESENTEERT

De Merkmanifestatie Sessies

Een vierluik over het wat en hoe van alignment: de perfecte uitlijning tussen je merk, je strategie, je organisatie en je stakeholders. Met inzichten, inspiratie en praktische hulpmiddelen om direct toe te passen in de praktijk. Een dit-mag-je-niet-missen voor communicatiemanagers, marketingmanagers, hr-managers, bestuurs- en directieleden.

SESSIE 1

Align, align, align. Hoe optimaal alignment je vliegwiel voor verandering en vooruitgang wordt. Gastspreker deze sessie was Stephan Ummelen. Afgelopen 12 april 2018, klik hier voor het verslag.

SESSIE 2

Visie, missie, vici! Hoe je strategie en je merk een onoverwinnelijke alliantie gaan vormen. Gastspreker was Maike Veldhoen van Upane. Afgelopen 14 juni 2018, kijk hier voor het verslag.

SESSIE 3

Je cultuur is je merk. Hoe de verbinding tussen je mensen en je merk energie geeft aan je mensen en je merk. Gastspreker was Bart van de Ven, Co-founder van Emotome. Afgelopen 20 september 2018, kijk hier voor het verslag.

SESSIE 4

Van stakeholders naar brandholders. Hoe samenwerken met stakeholders je merkwaarde maximaliseert. Gastspreker tijdens de laatste sessie dit jaar is Tabo Goudswaard. Kunstenaar, onderzoeker en social designer. Op 15 november 2018 in De Ideeënfabriek in Uden.

Over de sessies

Ons doel is te inspireren vanuit de praktijk. Een combinatie van lezingen door David en gastsprekers. We starten om 16:00 uur en eindigen uiterlijk 18:00 uur.

Entree:
€85,- voor twee kaarten.

Hou me op de hoogte

Laat hier je gegevens achter. Zodra de inschrijving is gestart ontvang je bericht.