Align, align, align.

Merkmanifestatie sessie: dinsdag 2 april in de Ideeënfabriek te Uden.

Schrijf nu in

Hoe je merk, strategie, organisatie en stakeholders een onoverwinnelijke alliantie vormen. Met inzichten, inspiratie en praktische hulpmiddelen om direct toe te passen in de praktijk. Een dit-mag-je-niet-missen-event voor communicatiemanagers, marketingmanagers, hr-managers, bestuurs- en directieleden.

Klik hier voor het volledige programma van 2019.

Kosten

Deelname aan de sessie kost € 85,00. U ontvangt daarmee twee kaarten zodat u ook een relatie of collega kunt uitnodigen. Relaties die per mail een toegangscode hebben ontvangen kunnen hieronder kosteloos registreren.

Sprekers

Kaj Morel, Avans

Nico Verheijden

Programma dinsdag 2 april 2019

15:30 uur

Ontvangst in De Ideeënfabriek te Uden

16:00 uur

Van gat in de markt naar gat in de maatschappij. Een introductie van het wat en hoe in de betekeniseconomie en het uitlijnen van financiële, sociale en ecologische doelen.

Presentatie door Kaj Morel,
lector New Marketing, Avans Hogeschool.

16:45 uur

Pauze

17:00 uur

Zonder verhaal heb je niets te vertellen. Waarom je betekenis de kern van je verhaal vormt en hoe je dit uitlijnt met je strategie, organisatie en buitenwereld.

Presentatie door Nico Verheijden,
directeur/eigenaar van DAVID – bureau voor merkmanifestatie.

17:45 uur

Afsluiting met borrel

Inschrijven