Werken aan het wij-gevoel van een van de mooiste familiebedrijven van het zuiden. 

Simac is wat je noemt een echt Brabants familiebedrijf en al generaties lang een belangrijke speler op het gebied van technologie en ICT. Kenmerkend voor Simac is de combinatie van ervaring, kennis en passie voor techniek én de familiecultuur. Een combinatie van factoren die het bedrijf uniek maakt. Het vormt de rode draad van alle bedrijven die binnen Simac actief zijn. Factoren die gezorgd hebben voor de positie die het bedrijf momenteel inneemt.

Dit onderscheidend vermogen is echter niet expliciet en wordt als vanzelfsprekend ervaren. Dat is Brabantse nuchterheid. Doe maar gewoon. Lovenswaardig, alleen zonde dat niet meer partijen het weten. Onze opdracht is het onderscheidend vermogen van Simac expliciet te maken. Laat het maar aan iedereen zien. Aan de medewerkers, de leveranciers, de klanten, partners en de rest van de buitenwereld.

David is aan de slag gegaan om het merk Simac scherper en meer uitgesproken te manifesteren. De titel van het nieuwe merkverhaal is Information Teamnology. Een titel die mooi verwoordt hoe Simac het verschil maakt. Door als één team samen te werken met klanten, partners en leveranciers. Inmiddels is de gedachte achter Teamnology visueel vertaald naar Simac’s business room in het PSV-stadion en zijn we aan de slag met een corporate film en de website.